Počet záznamov: 1  

Sociálne médiá v marketingu vybranej značky

  1. SYS0298031
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074519.7
    035
      
    $a 1117532 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240110d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sociálne médiá v marketingu vybranej značky $d Social Media in the Marketing of the Selected Brand $f Mária Janošková, Erik Weiss
    330
      
    $a Sociálne médiá v súčasnosti už nie sú novým trendom, považujeme ich za neodmysliteľnú súčasť marketingovej komunikácie. Ponúkajú nové príležitosti priamej komunikácie s cieľovým trhom. Ich výhodou pre oblasť podnikania a marketingu je možnosť komunikovať so zákazníkmi priamo a včas. Obchodné spoločnosti často prepájajú svoje webové stránky so sociálnymi médiami, a so svojimi účtami na sociálnych sieťach. Podstatou sociálnych sietí nie je len vzájomná interakcia medzi ľuďmi, ale ich úlohou je v súčasnosti aj marketing. Cieľom príspevku je poukázať na nové trendy v komunikácii so zákazníkmi prostredníctvom sociálnych médií. Analyzovali sme súčasný stav na príklade vybranej značky zameranej na výrobu a predaj oblečenia, založenej na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298003 $1 010 $a 978-80-225-5099-4 $1 200 1 $a "Obchod a marketing" $b elektronický zdroj $e elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu $f redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik $g recenzenti: Zuzana Hrabovská, Iryna Reshetnikova $v S. 35-44 $1 210 $a Košice $c Katedra obchodného podnikania PHF EU $d 2023 $1 215 $a 109 s. [5,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0062753 $a Kopčáková $b Janka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0021872 $a Petrovčiková $b Katarína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056838 $a Zuzik $b Jozef $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013498 $a Hrabovská $b Zuzana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010464 $a Reshetnikova $b Iryna L. $4 675 $1 710 12 $a "Obchod a marketing" $b Vedecký workshop $d 11. $e Košice, Slovensko $f 10.11.2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065552 $a Janošková $b Mária $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1965- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018559 $a Weiss $b Erik $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.