Počet záznamov: 1  

AI a jej miesto vo vzdelávaní

  1. SYS0298083
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074520.7
    017
    70
    $a 10.61544/mnk/WCAF3145 $2 DOI
    035
      
    $a 1117105 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240111a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a AI a jej miesto vo vzdelávaní $d AI and its Place in Education $f Renáta Pakšiová, Roman Brauner, Pavel Semerád
    330
      
    $a V ostatnom roku sme svedkom prezentovaného rýchleho pokroku v oblasti umelej inteligencie (AI), ktorý sa prejavil najmä nástupom otvoreného používania Chat GPT v mnohých oblastiach, čo otvára rôzne možnosti tiež vo vzdelávaní. Preto je nevyhnutné zvážiť jej miesto ako formu inovácie vo výučbe, najmä na univerzitách. Cieľom článku je poskytnúť, na aktuálne známej úrovni rozvoja AI (najmä Chat GPT), vyvážené pohľady vysokoškolských učiteľov manažérskych predmetov na troch vysokých školách na riziká a príležitosti využitia AI vo vysokoškolskom vzdelávaní aj s naznačenými alternatívami ako podporiť pozitívne aspekty v prospech kvality a efektívnosti výučbového procesu. Za hlavné prínosy použitia AI boli identifikované možnosti personalizovaného vzdelávania, najväčšie riziká sú v nesprávne zvolenej komunikácii, či použitom nástroji AI, ktoré poskytnú čiastočne alebo úplne nesprávne závery, ktorých odhalenie vyžaduje vysokú mieru kritického myslenia používateľov, dostatočnú vedomostnú základňu a schopnosť vyhodnotiť relevantnosť informácií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298043 $1 011 $a 1338-5127 $1 200 1 $a MANEKO $b elektronický zdroj $e časopis o ekonomike a manažmente priemyselných podnikov $e [vedecký časopis] $d Journal of Corporate Management and Economics : [Scientific Journal] $v Roč. 15, č. Špeciálne číslo (2023), s. 54-64 $1 210 $a Bratislava $c SPEKTRUM STU $d 2023 $1 710 12 $a Inovácie v univerzitnom vzdelávaní $b Medzinárodné vedecké kolokvium $e Bratislava $f 18.10.2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005444 $a riziko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037224 $a Pakšiová $b Renáta $p EUBFHIKUA $4 070 $9 80 $f 1974- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080475 $a Brauner $b Roman $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080195 $a Semerád $b Pavel $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240111 $g AACR2
    830
      
    $a mm-zmena kategórie na AFD, v dokumente je uvedené podujatie
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.