Počet záznamov: 1
The Use of Python Programming Language in Multi-Criteria Business Evaluation - a Theoretical Perspective
SYS 0298262 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074522.4 035 $a 1121064 $2 CREPC2 100 $a 20240116d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The Use of Python Programming Language in Multi-Criteria Business Evaluation - a Theoretical Perspective $f Miroslava Barkóciová 330 $a Tento článok sa zaoberá využitím programovacieho jazyka Python pri multikriteriálnom hodnotení podniku. Multikriteriálne hodnotenie podniku je dôležitým nástrojom pre manažérov a analytikov pri rozhodovaní a hodnotení výkonnosti podniku. S narastajúcou zložitosťou podnikateľského prostredia a rastúcimi očakávaniami zákazníkov je dôležité zabezpečiť, aby rozhodnutia boli objektívne a založené na viacerých kritériách. Programovací jazyk Python sa v súčasnosti stal jedným z najpopulárnejších jazykov v oblasti analýzy údajov. Jeho široká škála knižníc a nástrojov umožňuje efektívne spracovanie a analýzu veľkých objemov údajov, vďaka čomu je ideálnym kandidátom na implementáciu multikriteriálnych obchodných hodnotení. V tomto článku popisujeme tri knižnice programovacieho jazyka Python, ktoré sú vhodné na multikriteriálnu analýzu. Knižnice zahŕňajú metódy multikriteriálnej analýzy, modely váženia kritérií, modely hodnotenia/najlepšej alternatívy a modely vizualizácie výsledkov. Python uľahčuje a zrýchľuje získavanie údajov zo širokej škály zdrojov, ich analýzu a následnú transformáciu na informácie, ktoré môžu manažéri a analytici použiť na porovnávanie rôznych modelov a komplexné hodnotenie podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298237 $1 010 $a 978-80-225-5088-8 $1 200 1 $a Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 $b elektronický zdroj $d Zborník vedeckých príspevkov z 8. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie - Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania - MTS 2023 $e Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023 $f Editors: Magdaléna Freňáková, Lenka Kuhnová $g Reviewers: Adriana Csikósová, Monika Ostrowska $v Pp. 215-225 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a CD-ROM 295 s. [22,04 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0036109 $a Freňáková $b Magdaléna $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0089790 $a Kuhnová $b Lenka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001024 $a Csikósová $b Adriana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090351 $a Ostrowska $b Monika $4 675 $1 710 12 $a Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 8. $e Košice, Slovensko ; Tarnobrzeg, Poland $f 21.-23.09.2023 541 1-
$a Použitie programovacieho jazyka Python pri multikriteriálnom hodnotení podnikania - teoretická perspektíva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002600 $a jazyky programovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0082893 $a Barkóciová $b Miroslava $p EUBPHFKEM $4 070 $9 100 $f 1996- $q I $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240116 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1