Počet záznamov: 1
Survey of Consumer Behaviour in Selected International Catering Establishments in Czechia
SYS 0298345 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074523.7 014 $a 001112776700011 $2 WOS 014 $a 2-s2.0-85179094374 $2 SCOPUS 017 70
$a 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.2.13 $2 DOI 035 $a 1121239 $2 CREPC2 100 $a 20240117ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Survey of Consumer Behaviour in Selected International Catering Establishments in Czechia $f Patrik Kajzar, Ladislav Mura 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a V období pandémie COVID-19 sa pozornosť venovala realizácii výskumu v oblasti nákupného správania spotrebiteľov. Autori tejto štúdie sa rozhodli zamerať svoju pozornosť na vybrané faktory ovplyvňujúce cestovný ruch. Keďže nákupné správanie spotrebiteľov je rozsiahlou témou, venujú sa len vybraným faktorom, ktoré ovplyvňujú dopyt v cestovnom ruchu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298339 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 14, no. 2 (2023), pp. 196-208 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023 541 1-
$a Prieskum spotrebiteľského správania vo vybraných medzinárodných stravovacích zariadeniach v Čechách 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007348 $a zariadenia ubytovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006040 $a stravovanie spoločné 700 -1
$3 eu_un_auth*0069192 $a Kajzar $b Patrik $4 070 $9 50 701 -1
$3 eu_un_auth*0084164 $a Mura $b Ladislav $p EUBOBFKCR $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra cestovného ruchu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2 830 $a mm- v článku nie je uvedené číslo projektu T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1