Počet záznamov: 1
Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia
SYS 0298390 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074524.3 017 70
$a 10.34135/mmidentity-2023-05 $2 DOI 035 $a 1122272 $2 CREPC2 100 $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia $f Peter Drábik, Marína Korčoková, Katarína Ožvoldová, Dominika Škerlíková, Martin Kuchta 301 $a KEGA 029EU-4/2022 330 $a Generácia Z predstavuje významnú časť dnešnej spoločnosti, preto je pochopenie jej nákupného správania kľúčovým bodom marketingových stratégií spoločností. Cieľom príspevku je preskúmať vybrané aspekty správania generácie Z v online prostredí, ako aj rozdiely v tomto správaní spôsobené pohlavím. Na základe deskriptívnej a induktívnej štatistiky je možné identifikovať dôležité faktory nákupného správania generácie Z, ako aj ich vnímanie samotných výhod online nakupovania. Výsledkom je aj návrh mapy cesty zákazníka generácie Z, ktorá opisuje cestu zákazníka pri jeho online nákupe. Štúdia prehlbuje výskum aplikácie modelov na vybraný segment zákazníkov a zároveň svojimi vytvára priestor pre skúmanie medzigeneračných rozdielov v spotrebiteľskom správaní v online aj offline prostredí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298382 $1 010 $a 978-80-572-0415-2 $1 011 $a 2729-7527 $1 200 1 $a Marketing Identity $b elektronický zdroj $e AI - The Future of Today $e Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference $e 14th November 2023, Trnava $v Pp. 48-60 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023 $1 215 $a 456 s. $1 710 12 $a Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today $b Annual International Scientific Conference $e Trnava, Slovakia $f 14.11.2023 541 1-
$a Integrovaná marketingová komunikácia prostredníctvom digitálnych kanálov v kontexte generácie Z na Slovensku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0018215 $a Ožvoldová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1984- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0090144 $a Škerlíková $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1994- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1