Počet záznamov: 1  

Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications

  1. SYS0298391
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074524.5
    017
    70
    $a 10.34135/mmidentity-2023-25 $2 DOI
    035
      
    $a 1122286 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications $f Martin Kuchta, Simona Balaščáková, Peter Drábik
    301
      
    $a KEGA 029EU-4/2022
    330
      
    $a Technológie rozšírenej reality (augmented reality, AR) v poslednom čase spôsobujú revolúciu v konzumácii obsahu, preto je potrebné, aby vývojári AR, ktorí predstavujú ponuku technológie AR, spoločnosti, ktoré predstavujú dopyt po obsahu AR v mediálnom priestore, a taktiež jednotlivci, ktorí predstavujú konečných spotrebiteľov, poznali súčasnú etapu vývoja a možnosti obsahu AR. Článok sa zameriava na technológiu AR v konkrétnom segmente hier. Cieľom článku je identifikovať a definovať súčasné štádium herných AR aplikácií. Štúdia identifikuje a skúma najpopulárnejšie herné AR aplikácie dostupné v obchode iOS. Skúma informácie ako počiatočný poplatok za stiahnutie aplikácie, poplatky počas používania aplikácie, množstvo hodnotení, ratingy, vek, kategórie, počet jazykov, primárny jazyk a požiadavky na dáta. Výskum odhaľuje, že súčasný stupeň herných AR aplikácií je proužívateľský, ponecháva platby na voľbe používateľa, umožňuje sťahovanie dostatočne širokej cieľovej skupine a vyžaduje prijateľný dátový priestor v zariadení, do ktorého sa sťahuje. Ďalšie zlepšenia sa môžu zamerať na veľkosť dát, čo môže potenciálne zvýšiť počet stiahnutí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298382 $1 010 $a 978-80-572-0415-2 $1 011 $a 2729-7527 $1 200 1 $a Marketing Identity $b elektronický zdroj $e AI - The Future of Today $e Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference $e 14th November 2023, Trnava $v Pp. 248-258 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023 $1 215 $a 456 s. $1 710 12 $a Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today $b Annual International Scientific Conference $e Trnava, Slovakia $f 14.11.2023
    541
    1-
    $a Súčasné štádium jednotlivých segmentov mobilných aplikácií rozšírenej reality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002377 $a hry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006437 $a technológie obrazové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089688 $a Balaščáková $b Simona $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1999- $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.