Počet záznamov: 1
Predictive Modeling in Neuromarketing
SYS 0298420 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074524.9 035 $a 1123361 $2 CREPC2 100 $a 20240118d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Predictive Modeling in Neuromarketing $f Peter Červenka, Martin Kuchta 301 $a VEGA 1/0354/22 330 $a Informácie o zákazníkoch sú bohaté, zhromažďujú sa počas každej interakcie so zákazníkmi a poskytujú obchodníkom cenné údaje pre strategické rozhodnutia a formovanie budúceho správania. Tento článok sa ponorí do potenciálu prediktívnej analýzy na predpovedanie budúcich obchodných výsledkov. Neuromarketingový výskum ponúka zásadný pohľad na správanie spotrebiteľov a slúži ako cenný zdroj pre následné analýzy a predpovede nevyhnutné pre marketingové stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298313 $1 010 $a 978-80-225-5096-3 $1 200 1 $a Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems $e Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 $f Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka $g Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová $v Pp. 5-16 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 122 s. [9,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072028 $a Cierniak-Emerych $b Anna $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073373 $a Vančová $b Aneta $4 675 541 1-
$a Prediktívne modelovanie v neuromarketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický 700 -1
$3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1976- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1