Počet záznamov: 1  

Industrial Organization: An Assessment of Current Situation Within Slovak Advertising Sector

  1. SYS0298543
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074526.9
    035
      
    $a 1125332 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240119d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Industrial Organization: An Assessment of Current Situation Within Slovak Advertising Sector $f Vladimír Hojdik, Miroslav Uhliar
    301
      
    $a VEGA 1/0582/22
    330
      
    $a Príspevok hodnotí dynamiku koncentrácie v slovenskom reklamnom priemysle a skúma jej dôsledky pre konkurencieschopnosť podnikov v tomto odvetví. Pomocou kritických ukazovateľov, ako sú podiel na trhu, pomery koncentrácie a Herfindahlov index, sa výskum zameriava na rozbor finančnej výkonnosti slovenských reklamných firiem, posúdenie celkovej koncentrácie odvetvia s cieľom pochopiť jeho konkurenčnú výhodu v slovenskom hospodárskom prostredí. Metodika integruje matematické a štatistické analýzy, manipuláciu s údajmi prostredníctvom programu MS Excel a aplikáciu špecializovaných ukazovateľov koncentrácie. Tieto techniky sú nápomocné pri kvantifikácii kľúčových parametrov, ktoré odrážajú konkurenčné prostredie odvetvia, najmä v rámci reklamného sektora. Príspevok sa usiluje o lepšie pochopenie slovenského reklamného sektora a ponúka pohľad na jeho ekonomické postavenie. Vymedzením kontúr trhovej koncentrácie a konkurenčných scenárov štúdia predstavuje cenné poznatky pre zainteresované strany a tvorcov politík, pričom zdôrazňuje význam tohto sektora v širšom ekonomickom kontexte.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298400 $1 010 $a 978-80-225-5058-1 $1 200 1 $a Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] $b elektronický zdroj $e Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 $e 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic $f Editorial and Compilation Works: Radka Lešková $g Scientific Reviewers: Štefan Majtán, Mojmír Kokles $v Pp. 174-181 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 516 s. [48,69 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090396 $a Lešková $b Radka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020069 $a Kokles $b Mojmír $4 675 $1 710 12 $a Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 $b International Scientific Conference $e Bratislava, Slovak Republic $f 19.10.2023
    541
    1-
    $a Priemyselná organizácia: zhodnotenie súčasnej situácie v slovenskom reklamnom sektore
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004015 $a organizácia priemyslu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006704 $a ukazovatele ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002823 $a koncentrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055907 $a Hojdik $b Vladimír $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1992- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008087 $a Uhliar $b Miroslav $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1981- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240119 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.