Počet záznamov: 1  

Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion

  1. SYS0298620
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074528.8
    035
      
    $a 1125974 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240122d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion $f Artem Artiukhov, Nadiia Artyukhova
    301
      
    $a EU 09I03-03-V01-00130
    330
      
    $a V rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí vysokoškolského vzdelávania sa univerzity pohybujú v dynamickom priesečníku medzi akademickou obcou a trhovými silami. Potreba podporovať a udržiavať vzdelávacie a vedecké aktivity nikdy nebola dôležitejšia. Tradične ako bašta šírenia vedomostí sú univerzity teraz nútené prijať strategické marketingové prístupy, aby prosperovali v prostredí charakterizovanom zvýšenou konkurenciou a vyvíjajúcimi sa očakávaniami zainteresovaných strán. Tento článok sa ponorí do mnohostrannej sféry marketingu v rámci univerzitného prostredia a osvetlí hlavné determinanty, ktoré formujú úspech a vplyv takýchto snáh.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298607 $1 010 $a 978-80-225-5112-0 $1 200 1 $a MERKÚR 2023 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic $f Compiled by: Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.] $v Pp. 8-16 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 297 s. [20,54 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2023 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 08.12.2023
    541
    1-
    $a Marketing vzdelávacích a vedeckých aktivít na univerzite: Hlavné determinanty vhĺbenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087387 $a Artiukhov $b Artem $p EUBOBFVIO $4 070 $9 50 $f 1983- $T Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089890 $a Artyukhova $b Nadiia $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240122 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.