Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente

  1. SYS0298664
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074530.5
    035
      
    $a 1126439 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240123d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente $d Social Responsibility and Sustainability in the Luxury Segment $f Monika Matušovičová
    301
      
    $a VEGA 1/0398/22
    330
      
    $a Luxusné značky sa v súčasnosti intenzívnejšie zameriavajú na zavádzanie udržateľných praktík do svojich obchodných modelov. V podmienkach obrovskej konkurencie je nevyhnutné, aby luxusné značky mali plne udržateľnú a transparentnú obchodnú stratégiu. Definovanie hlavných výziev a príležitostí pre luxusné značky v oblasti udržateľnosti. Prezentácia prípadovej štúdie značky Hermès, na príklade ktorej sú identifikované a charakterizované vybrané nástroje, ktoré spoločnosť využíva pri tvorbe a implementácii stratégie udržateľnosti a sociálnej zodpovednosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298588 $1 010 $a 978-80-225-5091-8 $1 200 1 $a Významné aspekty udržateľného rozvoja II. $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Renáta Benda - Prokeinová $v S. 84-91 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 149 s. [11,10 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0050109 $a Krzywonos $b Małgorzata $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068233 $a Benda-Prokeinová $b Renata $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1967- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.