Počet záznamov: 1
The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies
SYS 0298701 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074531.4 035 $a 1126487 $2 CREPC2 100 $a 20240123d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies $f Katarína Chomová 301 $a VEGA 1/0398/22 330 $a Udržateľnosť sa ukázala ako jedna z najdôležitejších záležitostí na medzinárodnom trhu. Zároveň súčasný trend podnikania ponúka nové technológie, ako je internet vecí, Big Data, blockchain, strojové učenie, atď. Článok navrhuje príklady trvalo udržateľných technológií na ich integráciu, ako aj krátky prehľad niektorých súčasných riešení. Zahrnuté sú aj dva rôzne pohľady - digitálne technológie podporujúce udržateľné správanie zákazníkov a digitálne technológie podporujúce udržateľnosť značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298588 $1 010 $a 978-80-225-5091-8 $1 200 1 $a Významné aspekty udržateľného rozvoja II. $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Renáta Benda - Prokeinová $v S. 31-40 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 149 s. [11,10 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0050109 $a Krzywonos $b Małgorzata $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068233 $a Benda-Prokeinová $b Renata $4 675 541 1-
$a Digitálna revolúcia udržateľnosti: podpora udržateľných značiek prostredníctvom nových technológií 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0070564 $a internet vecí 610 1-
$9 eu_un_auth*0086659 $a Big Data 610 1-
$9 eu_un_auth*0084077 $a učenie strojové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 700 -1
$3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1983- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240123 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1