Počet záznamov: 1  

Impact of Innovations on the Promotion of Hotels in Historical Objects: a Quantitative Research From Slovakia

  1. SYS0298776
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502084009.7
    035
      
    $a 1127376 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240124d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Impact of Innovations on the Promotion of Hotels in Historical Objects: a Quantitative Research From Slovakia $f Jaroslava Gburová, Vanda Čirčová
    301
      
    $a FPPV-37-2023
    330
      
    $a Vplyv inovácií na propagáciu hotelov v historických objektoch je téma, ktorá v súčasnom kontexte cestovného ruchu a hotelierstva naberá na význame. Historické objekty so svojou bohatou kultúrnou a architektonickou hodnotou predstavujú jedinečné možnosti, ale aj výzvy pre prevádzkovateľov hotelov. Aby tieto historické objekty mohli úspešne konkurovať moderným hotelom a osloviť cestovateľov, musia do svojho konceptu integrovať inovácie. Jedným z kľúčových aspektov je digitálna propagácia. V súčasnosti sa cestovatelia pri hľadaní ubytovania spoliehajú na internet a sociálne siete. Historické hotely, ktoré investujú do profesionálnych webov, aktívnej angažovanosti na sociálnych sieťach a efektívnej online reklamy, majú väčšiu šancu osloviť širšiu cieľovú skupinu. Cieľom tohto príspevku je poskytnúť teoretické zhrnutie skúmanej problematiky a analyzovať zistenia vplyvu inovácií na propagáciu a vnímanie kvality služieb v historických hoteloch z pohľadu respondentov. Na dosiahnutie cieľov štúdie sme pomocou dotazníkového prieskumu analyzovali vplyv inovácií na propagáciu a vnímanie kvality služieb v hoteloch v historických budovách. Respondenti boli náhodne vybraní z regiónu západného Slovenska. Na vyhodnotenie boli použité metódy Pearsonovho a Spearmanovho korelačného koeficientu. Príspevok poukazuje na dôležité závery pre manažérov hotelov v historických budovách, ktorí môžu využiť inovácie v propagácii na zvýšenie atraktivity svojich zariadení a zlepšiť spokojnosť hostí. Prispieva tiež k lepšiemu pochopeniu vplyvu inovácií na preferencie cestovateľov a perspektívy kvality služieb v kontexte historických hotelov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298767 $1 011 $a 2767-9640 $1 200 1 $a Proceedings of the 42nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) $e Global Economic Development Research within 2025 Vision $e 22-23 November 2023 $v Pp. 547-553 $1 210 $a [Norristown] $c International Business Information Management Association $d 2023 $1 215 $a [1856 s.] $1 710 12 $a International Business Information Management Association Conference $b Global Economic Development Research within 2025 Vision $d 42. $e Seville, Spain $f 22.-23.11.2023
    541
    1-
    $a Vplyv inovácií na propagáciu hotelov v historických objektoch: kvantitatívny výskum zo Slovenska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034891 $a Gburová $b Jaroslava $4 070 $9 50
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0074552 $a Čirčová $b Vanda $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1997- $q I $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240124 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.