Počet záznamov: 1
Aplikácia poznatkov neurodidaktiky vo vyučovaní histórie
SYS 0299042 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075302.8 100 $a 20240206a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Aplikácia poznatkov neurodidaktiky vo vyučovaní histórie $h (2.) $f Anna Bocková 330 $a V druhej časti príspevku autorka predstaví ukážky myšlienkového mapovania dejepisného učiva. V praktickej časti sa zameriava na schémy a tabuľky, ktoré chápe ako stále a užitočné pomôcky hlavne pri sledovaní významov historických udalostí vo vymedzenom časopriestore. Práve tabuľky a schémy eliminujú veľký nápor informácií a „nútia“ vidieť zložitú spleť informácií v prehľadnejších štruktúrach s patričným nadhľadom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298997 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 5, č. 1 (2024), s.22-26 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2024 610 1-
$9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda 610 1-
$9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika 610 1-
$9 eu_un_auth*0033443 $a pomôcky učebné 700 -1
$3 eu_un_auth*0016018 $a Bocková $b Anna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240206 $g AACR2
Počet záznamov: 1