Počet záznamov: 1  

E-Marketing Communication in the Beverage Industry

  1. SYS0299137
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074536.6
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.93-103 $2 DOI
    035
      
    $a 1139219 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240212d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a E-Marketing Communication in the Beverage Industry $f Kristián Kalamen, Kateřina Mlsová, Róbert Világi, Michal Konečný
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    330
      
    $a Identifikácia najlepších postupov pri práci so sociálnymi médiami pomocou analýzy e-marketingovej komunikácie spoločnosti zaoberajúcej sa nealkoholickými nápojmi a jej priamych konkurentov. Na tento účel sa v období od februára do marca 2023 monitorujú a analyzujú účty na sociálnych sieťach 3 vybraných spoločností vyrábajúcich nealkoholické nápoje, ktoré používajú svoje vlastné účty na sociálnych sieťach. Medzi monitorované sociálne siete patria Twitter, Instagram, Facebook a YouTube. Firmy takmer denne propagujú svoje nové alebo existujúce produkty na svojich sociálnych sieťach a často na túto propagáciu využívajú známe osobnosti. Používaním celebrít získavajú väčšiu angažovanosť od používateľov sociálnych médií vo forme lajkov, komentárov, zobrazení a nových sledovateľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299012 $1 010 $a 978-80-225-5127-4 $1 200 1 $a EDAMBA 2023 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Conference Proceedings $e University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023 $f Editor: Frederika Petrovská $g Reviewers: Matej Lorko, Milan Oreský, Dušan Steinhauser ... [et al.] $v Pp. 93-103 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2024 $1 215 $a 319 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080682 $a Petrovská $b Frederika $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076523 $a Lorko $b Matej $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0046762 $a Steinhauser $b Dušan $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2023 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $d 26. $e Banská Bystrica, Slovak Republic $f 13.-14.09.2023
    541
    1-
    $a E-marketingová komunikácia v nápojovom priemysle
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041174 $a priemysel potravinársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074677 $a Kalamen $b Kristián $p EUBFPMKIM $4 070 $9 70 $f 1996- $q I $T Katedra informačného manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090557 $a Mlsová $b Kateřina $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0030176 $a Világi $b Róbert $p EUBFPMKPF $4 070 $9 10 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 10 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240212 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.