Počet záznamov: 1
E-Marketing Communication in the Beverage Industry
SYS 0299137 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074536.6 017 70
$a 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.93-103 $2 DOI 035 $a 1139219 $2 CREPC2 100 $a 20240212d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a E-Marketing Communication in the Beverage Industry $f Kristián Kalamen, Kateřina Mlsová, Róbert Világi, Michal Konečný 301 $a VEGA 1/0140/21 330 $a Identifikácia najlepších postupov pri práci so sociálnymi médiami pomocou analýzy e-marketingovej komunikácie spoločnosti zaoberajúcej sa nealkoholickými nápojmi a jej priamych konkurentov. Na tento účel sa v období od februára do marca 2023 monitorujú a analyzujú účty na sociálnych sieťach 3 vybraných spoločností vyrábajúcich nealkoholické nápoje, ktoré používajú svoje vlastné účty na sociálnych sieťach. Medzi monitorované sociálne siete patria Twitter, Instagram, Facebook a YouTube. Firmy takmer denne propagujú svoje nové alebo existujúce produkty na svojich sociálnych sieťach a často na túto propagáciu využívajú známe osobnosti. Používaním celebrít získavajú väčšiu angažovanosť od používateľov sociálnych médií vo forme lajkov, komentárov, zobrazení a nových sledovateľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0299012 $1 010 $a 978-80-225-5127-4 $1 200 1 $a EDAMBA 2023 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Conference Proceedings $e University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023 $f Editor: Frederika Petrovská $g Reviewers: Matej Lorko, Milan Oreský, Dušan Steinhauser ... [et al.] $v Pp. 93-103 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2024 $1 215 $a 319 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080682 $a Petrovská $b Frederika $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076523 $a Lorko $b Matej $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0046762 $a Steinhauser $b Dušan $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2023 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $d 26. $e Banská Bystrica, Slovak Republic $f 13.-14.09.2023 541 1-
$a E-marketingová komunikácia v nápojovom priemysle 610 1-
$9 eu_un_auth*0041174 $a priemysel potravinársky 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 700 -1
$3 eu_un_auth*0074677 $a Kalamen $b Kristián $p EUBFPMKIM $4 070 $9 70 $f 1996- $q I $T Katedra informačného manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0090557 $a Mlsová $b Kateřina $4 070 $9 10 701 -1
$3 eu_un_auth*0030176 $a Világi $b Róbert $p EUBFPMKPF $4 070 $9 10 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 10 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240212 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1