Počet záznamov: 1
New Technologies and Innovations in Marketing: Consumer Behaviour of Children in Relation to the Time Spent on the Internet and to Age
SYS 0299745 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075308.9 100 $a 20240322a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a New Technologies and Innovations in Marketing: Consumer Behaviour of Children in Relation to the Time Spent on the Internet and to Age $f Ladislav Suhányi, Alžbeta Suhányiová, Ervin Lumnitzer, Michaela Kočišová 330 $a Príspevok sa zameriava na využitie nových technológií a inovácií v marketing. Cieľom je zhodnotiť spotrebiteľské správanie detí vo vzťahu k času strávenému na internete a veku, a to v kontexte blahobytu a kvality života detí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0299426 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta Oeconomica Universitatis Selye $e International Scientific Journal $v Vol. 12, no. 1 (2023), pp. 55-67 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2023 541 1-
$a Nové technológie a inovácie v marketingu: spotrebiteľské správanie detí v súvislosti s časom stráveným na internete a vekom 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001302 $a blahobyt 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001668 $a deti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0028735 $a Suhányi $b Ladislav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0050105 $a Suhányiová $b Alžbeta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073091 $a Lumnitzer $b Ervin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069716 $a Kočišová $b Michaela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240322 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1