Počet záznamov: 1  

Attitudes of Slovak Consumers Towards Environmentally Friendly Products and Their Packaging

  1. SYS0300058
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502084013.3
    017
    70
    $a 10.56091/CTQS.Innov-18 $2 DOI
    035
      
    $a 1162835 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240417d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Attitudes of Slovak Consumers Towards Environmentally Friendly Products and Their Packaging $f Renáta Ševčíková, Malgorzata Agnieszka Jarossová, Katarína Chomová
    301
      
    $a VEGA 1/0398/22
    301
      
    $a HORIZON – CL5-2021-D2-01-16
    301
      
    $a KEGA 030EU-4/2022
    330
      
    $a Cieľom tohto článku je zistiť, ako slovenskí spotrebitelia vnímajú ekologické výrobky a akú úlohu zohrávajú ekologické obaly pri formovaní trvalo udržateľného správania. Prieskum bol realizovaný pomocou štandardizovaného štruktúrovaného dotazníka a zameraný na slovenských spotrebiteľov. Prieskum prebiehal od decembra 2020 do februára 2021, celkovo sa ho zúčastnilo 433 respondentov. Na skúmanie vzťahov medzi charakteristikami respondentov a ich postojmi k produktom šetrným k životnému prostrediu boli použité matematické a štatistické metódy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0300049 $1 010 $a 978-83-7654-540-0 $1 200 1 $a Current Trends in Quality Science $b elektronický zdroj $e Innovative and Sustainable Products, Materials, and Technologies $f Reviewers: Magdalena Ankiel, Joanna Banach Katarzyna ... [et al.] $v Pp. 213-224 $1 210 $a Poznań $c Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk $d 2023 $1 215 $a 339 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076652 $a Ankiel $b Magdalena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0091075 $a Banach Katarzyna $b Joanna $4 675
    541
    1-
    $a Postoj slovenských spotrebiteľov k ekologickým výrobkom a ich obalom
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005049 $a produkty environmentálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001186 $a balenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 60 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1978- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1983- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240417 $g AACR2
    830
      
    $a mm-rozdelenie percent projektov vo formulári je chybné
    830
      
    $a mm-zmena typu dokumentu na príspevok a kategórie na AEC. Zdrojový dokument je podľa metodiky zborník.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.