Počet záznamov: 1
Competing Globally Through Customer Value
SYS c020220 LBL ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^ 005 20221206114500.3 010 $a 0-89930-600-4 100 $a 19970925d 1991u 0sloy03 ba 101 0-
$a eng 102 $a US 200 1-
$a Competing Globally Through Customer Value $e <The> Management of Strategic Suprasystems $f Edit. Michael J. Stahl, Gregory M. Bounds 205 $a 1. ed. 210 $a New York $c Quorum Books $d 1991 215 $a 822 s. 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a odberatelia $9 eu_un_auth*h0003914 610 1-
$a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842 610 1-
$a konkurencia medzinárodná $9 eu_un_auth*h0002843 610 1-
$a manažment $9 eu_un_auth*h0003188 610 1-
$a manažment strategický $9 eu_un_auth*h0003197 610 1-
$a plánovanie strategické $9 eu_un_auth*h0004203 610 1-
$a benchmarking $9 eu_un_auth*h0001249 610 1-
$a zmeny organizačné $9 eu_un_auth*h0007527 610 1-
$a konkurencieschopnosť $9 eu_un_auth*h0002848 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 702 -1
$a Stahl $b Michael J. $3 eu_un_auth*p0023131 $4 340 702 -1
$a Bounds $b Gregory M. $3 eu_un_auth*p0023733 $4 340 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19980307 $g AACR2
Počet záznamov: 1