Počet záznamov: 1
Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky
SYS r018324 LBL ^^^^^naa^^2200433^^^450^ 005 20221213095515.4 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky $f Miroslav Tuma 330 $a Priebeh dlhodobej ekonomickej vojny vo svete. Konkurenčný boj podnikateľských subjektov o podiel na trhu. Premeny vo sfére záujmov v mikrorekonomickej oblasti. Analýza jednotlivých desaťročí svetového hospodárstva od 60-tych rokov. Konfrontácia názorov významných nositeľov Nobelovej ceny za ekonómiu. Jednotlivé faktory, ktoré ovplyvňujú dosahovanie marketingového strategického cieľa firmy. Zmena názorov na marketing, chápanie moderného marketingu. Riešenie strategických problémov ďalšieho rozvoja sveta. Strategický cieľ ekonomiky Slovenska. 463 -1
$1 200 1 $a Ekonomický a právny poradca podnikateľa $v Č. 11-12 (1995), s. 211-220 610 1-
$a hospodárstvo svetové $9 eu_un_auth*h0002363 610 1-
$a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a pojmy $9 eu_un_auth*h0004404 610 1-
$a hospodárstvo trhové $9 eu_un_auth*h0002364 610 1-
$a ekonómovia $9 eu_un_auth*h0001974 610 1-
$a Nobelova cena $9 eu_un_auth*h0003688 610 1-
$a Keynes, J.M. 610 1-
$a Friedman, M. 610 1-
$a Samuelson, P.A. 610 1-
$a 1960-1995 610 1-
$9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko 610 1-
$a Švajčiarsko $9 eu_un_auth*h0006377 610 1-
$a Francúzsko $9 eu_un_auth*h0002195 610 1-
$a Crans Montana 610 1-
$a 1995 610 1-
$a stratégia hospodárska $9 eu_un_auth*h0006031 610 1-
$a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739 610 1-
$a politika hospodárska $9 eu_un_auth*h0004433 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Tuma $b Miroslav $3 eu_un_auth*p0040449 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1