Počet záznamov: 1  

Marketing, PR a plánování

  1. SYSr020082
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200253^^^450^
    005
      
    20230911123251.8
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing, PR a plánování
    330
      
    $a Úloha strategického plánovania v riadení podniku. Zostavenie operačného plánu. Kritériá hodnotenia marketingového plánu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s107517 $1 011 $a 1210-3756 $1 200 1 $a Strategie $e týdeník pro marketing, reklamu, média a online $v Č. 2 (1996), s. 10 $1 210 $a Praha $c Strategie $d 1996
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a práca s verejnosťou $9 eu_un_auth*h0004711
    610
    1-
    $a plánovanie strategické $9 eu_un_auth*h0004203
    610
    1-
    $a plánovanie operatívne $9 eu_un_auth*h0004190
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.