Počet záznamov: 1  

Marketingový průzkum

  1. SYSr024459
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200289^^^450^
    005
      
    20221213082918.9
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingový průzkum
    330
      
    $a Výskum finančných stratégií domácností Českej republiky vo vzťahu k poisteniu a poisťovniam. Poistné potreby obyvateľstva a rozhodovanie o poistení. Reprezentatívna vzorka 1452 českých domácností. Hlavné závery výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnil útvar marketingu Českej poisťovne, a.s. s agentúrou Factum v priebehu mája a júna 1993.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Pojistný obzor $v Roč. 70, č. 12 (1993), s. 8-9
    610
    1-
    $a poistenie $9 eu_un_auth*h0004349
    610
    1-
    $a potreby obyvateľstva $9 eu_un_auth*h0004583
    610
    1-
    $a domácnosti $9 eu_un_auth*h0001796
    610
    1-
    $a Česko $9 eu_un_auth*h0001544
    610
    1-
    $a poisťovne $9 eu_un_auth*h0004399
    610
    1-
    $a Česká poisťovňa, a.s. Praha
    610
    1-
    $a prieskum trhu $9 eu_un_auth*h0004952
    610
    1-
    $a 1993
    675
      
    $a 368 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000229 $x Poisťovníctvo
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.