Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia banky
SYS r026966 LBL ^^^^^naa^^2200337^^^450^ 005 20221130073251.0 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová stratégia banky $f E. Csákóová 330 $a Väčšina bánk podniká na dvoch hlavných trhoch: trh firemných klientov, trh individuálnych klientov. Na identifikáciu trhových príležitostí sa využíva viacfaktorová analýza jednotlivých trhových segmentov - podľa podnikateľských subjektov, podľa individuálnych klientov, podľa bankových produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*sg001731_1997_097_006 $1 011 $a 1335-0900 $1 200 1 $a BIATEC $e odborný bankový časopis $v Roč. 5, č. 6 (Jún 1997), s. 6-8 $1 210 $a Bratislava $c Národná banka Slovenska $d 1997 541 1-
$a Marketing Strategy in Banking 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 610 1-
$a banky $9 eu_un_auth*h0001202 610 1-
$a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842 610 1-
$a výhody konkurenčné $9 eu_un_auth*h0007080 610 1-
$a podnik $9 eu_un_auth*h0004270 610 1-
$a klienti $9 eu_un_auth*h0002742 610 1-
$a analýza faktorová $9 eu_un_auth*h0001078 610 1-
$a produkty $9 eu_un_auth*h0005048 610 1-
$a matice $9 eu_un_auth*h0003245 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0008358 $a Csákóová $b Eleonóra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1