Počet záznamov: 1  

Strategický marketing

  1. SYSr027501
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200301^^^450^
    005
      
    20230922084932.7
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Strategický marketing $f Ondřej Landa, Š. Galbavý
    330
      
    $a V súvislosti so vznikom holdingov a divizionalizáciou veľkých podnikov v ČR, nadobúda význam strategický marketing ako jeden z predpokladov dlhodobej konkurenčnej výhody. Nevyjasnenosť funkcií a metodických prostriedkov prekáža v praxi rozvoju strategického marketingu. Dve funkcie strategického marketingu: vonkajšie funkcie - zahŕňa vzťah k okoliu firmy. Vnútorné funkcie strategického marketingu. Kľúčové disciplíny a metódy strategického marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121320 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele $v Roč. 32, č. 9 (1997), s. 75-78 $1 210 $a Praha $c Economia $d 1997
    610
    1-
    $a marketing strategický $9 eu_un_auth*h0003228
    610
    1-
    $a korporácie $9 eu_un_auth*h0002926
    610
    1-
    $a Česko $9 eu_un_auth*h0001544
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    610
    1-
    $a metodika $9 eu_un_auth*h0003291
    610
    1-
    $a stratégia podniková $9 eu_un_auth*h0006037
    610
    1-
    $a výhody konkurenčné $9 eu_un_auth*h0007080
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Landa $b Ondřej $3 eu_un_auth*p0012960 $4 070
    701
    -1
    $a Galbavý $b Š. $3 eu_un_auth*p0012961 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.