Počet záznamov: 1  

On-line analýzy

  1. SYSr032458
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20240205131452.1
    100
      
    $a 19980824a1998 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a On-line analýzy $f Michal Micenko
    330
      
    $a Otázky zásahu reklamy umiestenej na Internete. Otázky merania úspešnosti reklamy. Sledovanie úspešnosti. Využitie získaných poznatkov. Marketingové pôsobenie pomocou technológií information push na Internete.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122453 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $e Mesačník pre médiá, marketing a reklamu $v Č. 6 (Jún 1998), s. 50
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $a analýzy $9 eu_un_auth*h0001109
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $a Micenko $b Michal $3 eu_un_auth*p0049384 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980824 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.