Počet záznamov: 1  

Kvalita bankových služieb a komunikácia

  1. SYSr035162
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221129101857.6
    100
      
    $a 19990526a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kvalita bankových služieb a komunikácia $f Eleonóra Veresová
    330
      
    $a Vplyv na posúdenie kvality služieb má komunikácia. Základ systému marketingovej komunikácie tvoria štyri spôsoby komunikácie: reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*sg001731_1999_099_005 $1 011 $a 1335-0900 $1 200 1 $a BIATEC $e odborný bankový časopis $v Roč. 7, č. 5 (Máj 1999), s. 11-14 $1 210 $a Bratislava $c Národná banka Slovenska $d 1999
    541
    1-
    $a Quality of banking services and communication
    610
    1-
    $a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810
    610
    1-
    $a služby bankové $9 eu_un_auth*h0005747
    610
    1-
    $a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a podpora predaja $9 eu_un_auth*h0004322
    610
    1-
    $a práca s verejnosťou $9 eu_un_auth*h0004711
    610
    1-
    $a predaj $9 eu_un_auth*h0004797
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Veresová $b Eleonóra $3 eu_un_auth*p0049200 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990526 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.