Počet záznamov: 1  

Marketingové prostredie firmy

  1. SYSr036054
    LBL
      
    01533naa^^2200349^^^450
    005
      
    20230626064941.6
    100
      
    $a 19990921a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingové prostredie firmy $e ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu $f Eva Hanuláková
    330
      
    $a Marketingové makroprostredie a mikroprostredie. Ekonomické, demografické, politicko-právne, kultúrne, technické a prírodné prvky marketingového makroprostredia. Prvky mikroprostredia: firma, dodávatelia, sprostredkovatelia, trhy, konkurenti a verejnosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123857 $1 200 1 $a Obchodné listy $e mesačník pre úspešný predaj $v Roč. 6, č. 7-8 (Júl-august 1999), s. 8-9 $1 210 $a Bratislava $c PEREXIS $d 1999
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a mikromarketing $9 eu_un_auth*h0003362
    610
    1-
    $a makromarketing $9 eu_un_auth*h0003167
    610
    1-
    $a podnik $9 eu_un_auth*h0004270
    610
    1-
    $a dodávatelia $9 eu_un_auth*h0001749
    610
    1-
    $a trh $9 eu_un_auth*h0006599
    610
    1-
    $a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842
    610
    1-
    $a riadenie podnikové $9 eu_un_auth*h0005419
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990921 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.