Počet záznamov: 1
Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s.
SYS r038734 LBL 01871naa^^2200349^^^450 005 20230918080404.9 100 $a 20000710a2000 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s. $f Kristína Viestová 330 $a Recenzia na publikáciu Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy. Chápanie a teoretické úvahy o euromarketingu. Výzva globálneho trhu pre konkurenčnú schopnosť poľského podnikania. Problematika jednotného vnútorného trhu Európskej únie. Postmoderná spotreba ako podmienka euromarketingu. Etnocentrizmus konzumentov a stratégia činnosti podnikov na európskom trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s124659 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady = Economic review $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 29, č. 2 (2000), s. 232 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita $d 2000 610 1-
$a euromarketing $9 eu_un_auth*h0002041 610 1-
$a marketing medzinárodný $9 eu_un_auth*h0003219 610 1-
$a konkurencia medzinárodná $9 eu_un_auth*h0002843 610 1-
$a trh medzinárodný $9 eu_un_auth*h0006614 610 1-
$a globalizácia $9 eu_un_auth*h0002244 610 1-
$a recenzie $9 eu_un_auth*h0005249 675 $a 339.92 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000205 $x Medzinárodná hospodárska spolupráca 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20000710 $g AACR2
Počet záznamov: 1