Počet záznamov: 1  

Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s.

  1. SYSr038734
    LBL
      
    01871naa^^2200349^^^450
    005
      
    20230918080404.9
    100
      
    $a 20000710a2000 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s. $f Kristína Viestová
    330
      
    $a Recenzia na publikáciu Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy. Chápanie a teoretické úvahy o euromarketingu. Výzva globálneho trhu pre konkurenčnú schopnosť poľského podnikania. Problematika jednotného vnútorného trhu Európskej únie. Postmoderná spotreba ako podmienka euromarketingu. Etnocentrizmus konzumentov a stratégia činnosti podnikov na európskom trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s124659 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady = Economic review $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 29, č. 2 (2000), s. 232 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita $d 2000
    610
    1-
    $a euromarketing $9 eu_un_auth*h0002041
    610
    1-
    $a marketing medzinárodný $9 eu_un_auth*h0003219
    610
    1-
    $a konkurencia medzinárodná $9 eu_un_auth*h0002843
    610
    1-
    $a trh medzinárodný $9 eu_un_auth*h0006614
    610
    1-
    $a globalizácia $9 eu_un_auth*h0002244
    610
    1-
    $a recenzie $9 eu_un_auth*h0005249
    675
      
    $a 339.92 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000205 $x Medzinárodná hospodárska spolupráca
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20000710 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.