Počet záznamov: 1
Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín
SYS r039023 LBL 01680naa^^2200373^^^450 005 20230918104442.4 100 $a 20000810a2000 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín $f Anton Korauš 330 $a Definícia public relations (PR). Zameranie aktivít v oblasti PR. Základné črty, ktoré objasňujú prístup Celoštátneho zväzu nemeckého poisťovníctva (GDV) k PR prostredníctvom tzv. trojpilierového konceptu GDV. Cieľové skupiny a ich informačná potreba. Formy komunikácie s cieľovými skupinami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s125027 $1 011 $a 1335-1044 $1 200 1 $a Poistné rozhľady $e časopis slovenského poisťovníctva $v Roč. 6, č. 3 (2000), s. 9-10 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská asociácia poisťovní $d 2000 610 1-
$a práca s verejnosťou $9 eu_un_auth*h0004711 610 1-
$a poisťovne $9 eu_un_auth*h0004399 610 1-
$a klienti $9 eu_un_auth*h0002742 610 1-
$a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808 610 1-
$a mienka verejná $9 eu_un_auth*h0003340 610 1-
$a informácie $9 eu_un_auth*h0002460 610 1-
$a poisťovníctvo $9 eu_un_auth*h0004403 610 1-
$9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko 675 $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020990 $a Korauš $b Antonín $p EUBFNHKPN $4 070 $T Katedra peňažníctva - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20000810 $g AACR2
Počet záznamov: 1