Počet záznamov: 1  

Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín

  1. SYSr039023
    LBL
      
    01680naa^^2200373^^^450
    005
      
    20230918104442.4
    100
      
    $a 20000810a2000 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín $f Anton Korauš
    330
      
    $a Definícia public relations (PR). Zameranie aktivít v oblasti PR. Základné črty, ktoré objasňujú prístup Celoštátneho zväzu nemeckého poisťovníctva (GDV) k PR prostredníctvom tzv. trojpilierového konceptu GDV. Cieľové skupiny a ich informačná potreba. Formy komunikácie s cieľovými skupinami.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s125027 $1 011 $a 1335-1044 $1 200 1 $a Poistné rozhľady $e časopis slovenského poisťovníctva $v Roč. 6, č. 3 (2000), s. 9-10 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská asociácia poisťovní $d 2000
    610
    1-
    $a práca s verejnosťou $9 eu_un_auth*h0004711
    610
    1-
    $a poisťovne $9 eu_un_auth*h0004399
    610
    1-
    $a klienti $9 eu_un_auth*h0002742
    610
    1-
    $a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808
    610
    1-
    $a mienka verejná $9 eu_un_auth*h0003340
    610
    1-
    $a informácie $9 eu_un_auth*h0002460
    610
    1-
    $a poisťovníctvo $9 eu_un_auth*h0004403
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020990 $a Korauš $b Antonín $p EUBFNHKPN $4 070 $T Katedra peňažníctva - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20000810 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.