Počet záznamov: 1
Euromarketing a regióny
SYS r040168 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230920071741.7 100 $a 20001212a2000 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Euromarketing a regióny $f Ľudmila Lipianska 330 $a Regionálne zvláštnosti krajín, ktoré tvoria európsky trh. Rozdiel medzi americkými a európskymi marketingovými manažérmi. Efektívnosť euromarketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s124834 $1 011 $a 1335-4620 $1 200 1 $a Profit $e týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch $v Č. 50 (8.12.2000), s. 42 $1 210 $a Bratislava $c A-HA, public $d 2000 610 1-
$a euromarketing $9 eu_un_auth*h0002041 610 1-
$a trh euromenový $9 eu_un_auth*h0006607 610 1-
$a trh spoločný $9 eu_un_auth*h0006633 610 1-
$a Európska únia $9 eu_un_auth*h0002048 610 1-
$a euroregióny $9 eu_un_auth*h0002045 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a manažéri $9 eu_un_auth*h0003185 610 1-
$a USA $9 eu_un_auth*h0006732 675 $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029226 $a Lipianska $b Ľudmila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20001212 $g AACR2
Počet záznamov: 1