Počet záznamov: 1
Čo dokáže TV reklama?
SYS r041360 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231003075352.7 100 $a 20010430a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Čo dokáže TV reklama? $f Nataša Batíková $h II. 330 $a Dôsledky, ktoré vyplývajú z výskumného projektu tvSpan pre plánovanie televíznej reklamy. Alternatívne typy nasadenia reklamy. Efektivita predaja pri rôznych alternatívach štruktúr. Prínos jednotlivých štruktúr nasadenia reklamy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0005966 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 8, č. február 2001, s. 26-27 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 2001 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a televízia $9 eu_un_auth*h0006450 610 1-
$a plánovanie $9 eu_un_auth*h0004180 610 1-
$a projekty $9 eu_un_auth*h0005128 610 1-
$a tvSpan 610 1-
$a efektívnosť $9 eu_un_auth*h0001924 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Batíková $b Nataša $3 eu_un_auth*p0052103 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20010430 $g AACR2
Počet záznamov: 1