Počet záznamov: 1  

Čo dokáže TV reklama?

  1. SYSr041360
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231003075352.7
    100
      
    $a 20010430a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Čo dokáže TV reklama? $f Nataša Batíková $h II.
    330
      
    $a Dôsledky, ktoré vyplývajú z výskumného projektu tvSpan pre plánovanie televíznej reklamy. Alternatívne typy nasadenia reklamy. Efektivita predaja pri rôznych alternatívach štruktúr. Prínos jednotlivých štruktúr nasadenia reklamy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0005966 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 8, č. február 2001, s. 26-27 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 2001
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a televízia $9 eu_un_auth*h0006450
    610
    1-
    $a plánovanie $9 eu_un_auth*h0004180
    610
    1-
    $a projekty $9 eu_un_auth*h0005128
    610
    1-
    $a tvSpan
    610
    1-
    $a efektívnosť $9 eu_un_auth*h0001924
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $a Batíková $b Nataša $3 eu_un_auth*p0052103 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20010430 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.