Počet záznamov: 1  

Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch

  1. SYSr042438
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230921111519.7
    100
      
    $a 20010820a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch $f Bernd H. Schmitt
    330
      
    $a Zážitkový marketing - sústredenie sa na obohatenie zmyslových, citových a intelektuálnych dojmov alebo vnemov zákazníka pri hľadaní alebo používaní produktu. Porovnanie tradičného a zážitkového marketingu. Rozdielne prístupy k rozlíšeniu medzi rôznymi druhmi zážitkov. Päť rozdielnych prístupov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0006046 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o hospodárstve a podnikaní $v Roč. 11, č. 33 (15. augusta 2001) $1 210 $a Bratislava $c TREND Holding $d 2001
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a psychológia predaja $9 eu_un_auth*h0005195
    610
    1-
    $a spotrebitelia $9 eu_un_auth*h0005900
    610
    1-
    $a produkty $9 eu_un_auth*h0005048
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $a Schmitt $b Bernd H. $3 eu_un_auth*p0065308 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20010820 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.