Počet záznamov: 1
Čas (a vzdialenosť) sú peniaze (navyše)
SYS r042889 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231003075531.7 100 $a 20011003a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Čas (a vzdialenosť) sú peniaze (navyše) $f Marína Gajdošíková 330 $a Rozvoj elektronického obchodovania v dvoch oblastiach - business to business (B2B) a business to customer (B2C). B2C poskytuje užívateľovi možnosť virtuálneho nakupovania, platenia a doručovania tovaru. Stav a možnosti elektronického nakupovania v oblasti B2C v zahraničí a na Slovensku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0005967 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 8, č. august 2001, s. 38, 40 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 2001 610 1-
$a obchod elektronický $9 eu_un_auth*h0003777 610 1-
$a nákup $9 eu_un_auth*h0003604 610 1-
$a tovar $9 eu_un_auth*h0006575 610 1-
$a realita virtuálna $9 eu_un_auth*h0005246 675 $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika 700 -1
$a Gajdošíková $b Marína $3 eu_un_auth*p0066284 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20011003 $g AACR2
Počet záznamov: 1