Počet záznamov: 1  

Čas (a vzdialenosť) sú peniaze (navyše)

  1. SYSr042889
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231003075531.7
    100
      
    $a 20011003a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Čas (a vzdialenosť) sú peniaze (navyše) $f Marína Gajdošíková
    330
      
    $a Rozvoj elektronického obchodovania v dvoch oblastiach - business to business (B2B) a business to customer (B2C). B2C poskytuje užívateľovi možnosť virtuálneho nakupovania, platenia a doručovania tovaru. Stav a možnosti elektronického nakupovania v oblasti B2C v zahraničí a na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0005967 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 8, č. august 2001, s. 38, 40 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 2001
    610
    1-
    $a obchod elektronický $9 eu_un_auth*h0003777
    610
    1-
    $a nákup $9 eu_un_auth*h0003604
    610
    1-
    $a tovar $9 eu_un_auth*h0006575
    610
    1-
    $a realita virtuálna $9 eu_un_auth*h0005246
    675
      
    $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika
    700
    -1
    $a Gajdošíková $b Marína $3 eu_un_auth*p0066284 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20011003 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.