Počet záznamov: 1
Budovanie firemného imidžu
SYS r043412 LBL 01585naa^^2200337^^^450 005 20230825103959.8 100 $a 20011129a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Budovanie firemného imidžu $f Viera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska 330 $a Firemný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti firmy. Strategické plánovanie a vytváranie imidžu. Výklad pojmu imidž firmy. Imidž firmy (CIm) možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry (CC), firemnej identity (CI) a firemného dizajnu (CD, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou (CCom). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0006709 $1 200 1 $a IBC. International business cooperation $v Roč. 12, č. 4 (2001), s. 17 $1 210 $a Bratislava $c INFORMEX $d 2001 610 1-
$a imidž $9 eu_un_auth*h0002418 610 1-
$a plánovanie strategické $9 eu_un_auth*h0004203 610 1-
$a kultúra podniková $9 eu_un_auth*h0002981 610 1-
$a identita podniková $9 eu_un_auth*h0002411 610 1-
$a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808 610 1-
$a firmy $9 eu_un_auth*h0002125 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20011129 $g AACR2
Počet záznamov: 1