Počet záznamov: 1  

Budovanie firemného imidžu

  1. SYSr043412
    LBL
      
    01585naa^^2200337^^^450
    005
      
    20230825103959.8
    100
      
    $a 20011129a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Budovanie firemného imidžu $f Viera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska
    330
      
    $a Firemný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti firmy. Strategické plánovanie a vytváranie imidžu. Výklad pojmu imidž firmy. Imidž firmy (CIm) možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry (CC), firemnej identity (CI) a firemného dizajnu (CD, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou (CCom).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0006709 $1 200 1 $a IBC. International business cooperation $v Roč. 12, č. 4 (2001), s. 17 $1 210 $a Bratislava $c INFORMEX $d 2001
    610
    1-
    $a imidž $9 eu_un_auth*h0002418
    610
    1-
    $a plánovanie strategické $9 eu_un_auth*h0004203
    610
    1-
    $a kultúra podniková $9 eu_un_auth*h0002981
    610
    1-
    $a identita podniková $9 eu_un_auth*h0002411
    610
    1-
    $a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20011129 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.