Počet záznamov: 1
Najnovší vývoj v právnej úprave reklamy v kontexte aproximácie práva
SYS r044469 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230929120131.2 100 $a 20020320a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Najnovší vývoj v právnej úprave reklamy v kontexte aproximácie práva $f Andrej Králik 330 $a Najvýraznejšie legislatívne zmeny týkajúce sa právnej úpravy reklamy v rámci Európskeho spoločenstva - jazykové požiadavky, reklama a ochrana osobnosti, šírenie reklamy, porovnávacia reklama, klamlivá reklama, reklama niektorých produktov (alkohol, zbrane, lieky, tabak), dozor nad dodržiavaním zákona a sankcie. Perspektívy vývoja právnej úpravy reklamy v EU. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0007209 $1 011 $a 1335-6860 $1 200 1 $a SEP - Časopis o slovenskom a európskom práve $v Roč. 2, č. 9-10 (2001), s. 11-17 $1 210 $a Utrecht $c Stichting EMP $d 2001 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a reklama klamlivá $9 eu_un_auth*h0005307 610 1-
$a reklama porovnávacia $9 eu_un_auth*h0005308 610 1-
$a sankcie $9 eu_un_auth*h0005627 610 1-
$a úpravy právne $9 eu_un_auth*h0006825 610 1-
$a aproximácia práva $9 eu_un_auth*h0001124 610 1-
$a Európska únia $9 eu_un_auth*h0002048 610 1-
$a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Králik $b Andrej $3 eu_un_auth*p0068732 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020320 $g AACR2
Počet záznamov: 1