Počet záznamov: 1  

Generické značky - bojové pole marketéra a výrobcu

  1. SYSr045173
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231004100216.2
    100
      
    $a 20020517a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Generické značky - bojové pole marketéra a výrobcu $f Ján Bachratý
    330
      
    $a Obsahové vymedzenie pojmu generické značky. Generická značka na trhu. Boj o prestíž značky už vo výrobe. Metódy a spôsoby marketérov v uplatňovaní generických značiek na trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039333 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 4 (2002), s. 4-5 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002
    610
    1-
    $a značky kvality $9 eu_un_auth*h0007564
    610
    1-
    $a známky ochranné $9 eu_un_auth*h0007570
    610
    1-
    $a predaj $9 eu_un_auth*h0004797
    610
    1-
    $a trh $9 eu_un_auth*h0006599
    610
    1-
    $a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a manažéri $9 eu_un_auth*h0003185
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $a Bachratý $b Ján $3 eu_un_auth*p0015029 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020517 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.