Počet záznamov: 1  

Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii

  1. SYSr045234
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231004100204.3
    100
      
    $a 20020521a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii $f Pavel Horňák
    330
      
    $a Vývoj marketingovej komunikácie. Pojmové vymedzenie reklamy a jej ciele. Reklama ako súčasť propagácie a propagácia ako súčasť marketingu. Druhy marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Príklady na integrovaný model komunikačných aktivít. Hlavné zásady integrovanej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039333 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 2 (2002), s. 12-14 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002
    610
    1-
    $a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138
    610
    1-
    $a agentúry $9 eu_un_auth*h0001018
    610
    1-
    $a mienka verejná $9 eu_un_auth*h0003340
    610
    1-
    $a kampane reklamné $9 eu_un_auth*h0002650
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Horňák $b Pavel $3 eu_un_auth*p0047019 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020521 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.