Počet záznamov: 1
Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii
SYS r045234 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231004100204.3 100 $a 20020521a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii $f Pavel Horňák 330 $a Vývoj marketingovej komunikácie. Pojmové vymedzenie reklamy a jej ciele. Reklama ako súčasť propagácie a propagácia ako súčasť marketingu. Druhy marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Príklady na integrovaný model komunikačných aktivít. Hlavné zásady integrovanej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039333 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 2 (2002), s. 12-14 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002 610 1-
$a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138 610 1-
$a agentúry $9 eu_un_auth*h0001018 610 1-
$a mienka verejná $9 eu_un_auth*h0003340 610 1-
$a kampane reklamné $9 eu_un_auth*h0002650 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Horňák $b Pavel $3 eu_un_auth*p0047019 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020521 $g AACR2
Počet záznamov: 1