Počet záznamov: 1
Ideme na veľtrh
SYS r048275 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231004100856.6 100 $a 20030326a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Ideme na veľtrh $e výber, ciele a koncepcia účasti na veľtrhu $f Marek Baluška $h 1 330 $a Základné strategické otázky súvisiace s účasťou na veľtrhu. Základné typy podujatí. Ciele a koncepcia účasti na veľtrhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052657 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 3 (2003), s. 16-17 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2003 610 1-
$a veľtrhy $9 eu_un_auth*h0006960 610 1-
$a koncepcie $9 eu_un_auth*h0002827 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a plánovanie $9 eu_un_auth*h0004180 610 1-
$a výstavy $9 eu_un_auth*h0007216 610 1-
$a organizácia predaja $9 eu_un_auth*h0004014 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 675 $a 339.17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000187 $x Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti 700 -1
$a Baluška $b Marek $3 eu_un_auth*p0067945 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030326 $g AACR2
Počet záznamov: 1