Počet záznamov: 1  

Ideme na veľtrh

  1. SYSr048275
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231004100856.6
    100
      
    $a 20030326a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ideme na veľtrh $e výber, ciele a koncepcia účasti na veľtrhu $f Marek Baluška $h 1
    330
      
    $a Základné strategické otázky súvisiace s účasťou na veľtrhu. Základné typy podujatí. Ciele a koncepcia účasti na veľtrhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052657 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 3 (2003), s. 16-17 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2003
    610
    1-
    $a veľtrhy $9 eu_un_auth*h0006960
    610
    1-
    $a koncepcie $9 eu_un_auth*h0002827
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a plánovanie $9 eu_un_auth*h0004180
    610
    1-
    $a výstavy $9 eu_un_auth*h0007216
    610
    1-
    $a organizácia predaja $9 eu_un_auth*h0004014
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    675
      
    $a 339.17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000187 $x Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    700
    -1
    $a Baluška $b Marek $3 eu_un_auth*p0067945 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030326 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.