Počet záznamov: 1  

Dva pohľady na marketingové poradenstvo

  1. SYSr048691
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230907084649.1
    100
      
    $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dva pohľady na marketingové poradenstvo $f Eva Hanuláková
    330
      
    $a Definovanie poradenstva a poradcov. Vývoj poradenstva smerom k profesii a profesionalite. Profesionálne znaky poradcov. Kritériá výberu poradcu. Úlohy poradcov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 11-12 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003
    610
    1-
    $a poradenstvo $9 eu_un_auth*h0004519
    610
    1-
    $a poradcovia $9 eu_un_auth*h0004516
    610
    1-
    $a profesiografia $9 eu_un_auth*h0005059
    610
    1-
    $a klienti $9 eu_un_auth*h0002742
    610
    1-
    $a vzdelanie $9 eu_un_auth*h0007246
    610
    1-
    $a kvalifikácia $9 eu_un_auth*h0003006
    610
    1-
    $a odbornosť $9 eu_un_auth*h0003915
    610
    1-
    $a služby poradenské $9 eu_un_auth*h0005766
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.