Počet záznamov: 1
Dva pohľady na marketingové poradenstvo
SYS r048691 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450 005 20230907084649.1 100 $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Dva pohľady na marketingové poradenstvo $f Eva Hanuláková 330 $a Definovanie poradenstva a poradcov. Vývoj poradenstva smerom k profesii a profesionalite. Profesionálne znaky poradcov. Kritériá výberu poradcu. Úlohy poradcov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 11-12 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$a poradenstvo $9 eu_un_auth*h0004519 610 1-
$a poradcovia $9 eu_un_auth*h0004516 610 1-
$a profesiografia $9 eu_un_auth*h0005059 610 1-
$a klienti $9 eu_un_auth*h0002742 610 1-
$a vzdelanie $9 eu_un_auth*h0007246 610 1-
$a kvalifikácia $9 eu_un_auth*h0003006 610 1-
$a odbornosť $9 eu_un_auth*h0003915 610 1-
$a služby poradenské $9 eu_un_auth*h0005766 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Počet záznamov: 1