Počet záznamov: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu

  1. SYS0053182
    LBL
      
    01846nam$$2200433$$$450$
    005
      
    20230306103316.1
    010
      
    $a 80-225-2283-X
    010
      
    $a 978-80-225-2283-0
    100
      
    $a 20070212d2006 m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a slo $a ger $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04 $f Dagmar Lesáková a kolektív
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $a Bratislava $d 2006
    215
      
    $a 76 s.
    301
      
    $a VEGA 1/1231/04
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $4 340 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070212 $g AACR2
    830
      
    $a Vykázané jednotlivé state zborníka
    830
      
    $a me: Autori boli v rámci ZD vymazaní. Boli upravené percentuálne podiely v roli zostavovateľ.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.