Počet záznamov: 1  

Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností

  1. SYS0100029
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221208083739.3
    100
      
    $a 20090813d2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností $e dizertačná práca $f Viliam Trška $g škol. Ferdinand Daňo
    210
      
    $a Bratislava $d 2006
    215
      
    $a 168 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005838 $a spoločnosti nadnárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné
    675
      
    $a 339.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000190 $x Vnútorný obchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006342 $a Trška $b Viliam $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090813 $g AACR2
    830
      
    $a Iba tlačená forma.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.