Počet záznamov: 1
Je firemná filantropia marketingový nástroj?
SYS 0151213 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240315070535.5 100 $a 20120504a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Je firemná filantropia marketingový nástroj? $f Martin Vančo 330 $a Mimovládne organizácie závislé na firemnej filantropii. Vzájomne prepojený vzťah štát - súkromný sektor - tretí sektor. Filantropia a jej verejnoprospešná funkcia. Asignácia 2 percent dane z príjmu právnických osôb alebo dvojpercentná filantropia. Vzťah filantropie a marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228138 $1 011 $a 1338-7065 $1 200 1 $a Finančný manažment $v Č. 4 (2012), s. 57-59 $1 210 $a Bratislava $c Iura Edition $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*0037187 $a filantropia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005656 $a sektor terciárny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004066 $a osoby právnické 675 $a 1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000021 $x Filozofia 700 -1
$3 eu_un_auth*0045597 $a Vančo $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120504 $g AACR2
Počet záznamov: 1