Počet záznamov: 1  

Je firemná filantropia marketingový nástroj?

  1. SYS0151213
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240315070535.5
    100
      
    $a 20120504a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Je firemná filantropia marketingový nástroj? $f Martin Vančo
    330
      
    $a Mimovládne organizácie závislé na firemnej filantropii. Vzájomne prepojený vzťah štát - súkromný sektor - tretí sektor. Filantropia a jej verejnoprospešná funkcia. Asignácia 2 percent dane z príjmu právnických osôb alebo dvojpercentná filantropia. Vzťah filantropie a marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228138 $1 011 $a 1338-7065 $1 200 1 $a Finančný manažment $v Č. 4 (2012), s. 57-59 $1 210 $a Bratislava $c Iura Edition $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037187 $a filantropia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005656 $a sektor terciárny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004066 $a osoby právnické
    675
      
    $a 1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000021 $x Filozofia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045597 $a Vančo $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120504 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.