Počet záznamov: 1
Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách
SYS 0197078 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073326.7 100 $a 20150127d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách $f Zuzana Ondrejová 330 $a Jazyk reklamy, ktorý tvorcovia reklamných, inzertných textov používajú, má za úlohu nielen informovať, ale predovšetkým sprostredkovať intepretáciu informácie, resp. komunikačného posolstva, a presvedčiť o ňom čitateľa. Tvorcovia textov sa pri výbere jazykových prostriedkov stále častejšie orientujú na používanie atribútov výnimočnosti, odlišnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0196606 $1 010 $a 978-80-969043-7-2 $1 200 1 $a Nové perspektívy vo výskume cudzích jazykov $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f vedecký redaktor: Eva Stradiotová $g recenzenti: Ingrid Kunovská, Radoslav Štefančík $v S. 55-63 CD-ROM $1 210 $a Trnava $c Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [201 s., 11,56 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066984 $a Kunovská $b Ingrid $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 675 $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra 700 -1
$3 eu_un_auth*p0027933 $a Ondrejová $b Zuzana $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1953- $T Katedra anglického jazyka FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150127 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1