Počet záznamov: 1  

Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách

  1. SYS0197078
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073326.7
    100
      
    $a 20150127d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách $f Zuzana Ondrejová
    330
      
    $a Jazyk reklamy, ktorý tvorcovia reklamných, inzertných textov používajú, má za úlohu nielen informovať, ale predovšetkým sprostredkovať intepretáciu informácie, resp. komunikačného posolstva, a presvedčiť o ňom čitateľa. Tvorcovia textov sa pri výbere jazykových prostriedkov stále častejšie orientujú na používanie atribútov výnimočnosti, odlišnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0196606 $1 010 $a 978-80-969043-7-2 $1 200 1 $a Nové perspektívy vo výskume cudzích jazykov $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f vedecký redaktor: Eva Stradiotová $g recenzenti: Ingrid Kunovská, Radoslav Štefančík $v S. 55-63 CD-ROM $1 210 $a Trnava $c Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [201 s., 11,56 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066984 $a Kunovská $b Ingrid $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    675
      
    $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0027933 $a Ondrejová $b Zuzana $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1953- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150127 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.