Počet záznamov: 1
The Evaluation of marketing communication
SYS 0238128 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220713131052.2 100 $a 20171212a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Evaluation of marketing communication $f Markéta Smiřinská, Václav Kupec 330 $a Trend rozvoja technológií, zmeny správania spotrebiteľov a zvyšovanie konkurencie núti firmy spájať manažment a marketingové nástroje, ktoré boli predtým navzájom oddelené. Najmä to bol rozvoj internetu, ktorý významne ovplyvnil vzory ľudského správania. Aby spoločnosť mohla uspieť na trhu, musí monitorovať ako jeho vonkajšie, tak aj vnútorné prostredie. Analýza marketingovej komunikácie a prezentácia nových zistenií a odporúčaní na zlepšenie tejto marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238048 $1 011 $a 1801-7118 $1 200 1 $a Scientia et societas $e časopis pro spoločenské vědy a management $v Roč. 13, č. 3 (2017), s. 23-34 $1 210 $a Praha $c Newton College $d 2017 541 1-
$a Hodnotenie marketingovej komunikácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 700 -1
$3 eu_un_auth*0069443 $a Smiřinská $b Markéta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061603 $a Kupec $b Václav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171212 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1