Počet záznamov: 1  

Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka

  1. SYS0241843
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180409131410.5
    100
      
    $a 20180409a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka $f Jitka Novotová
    330
      
    $a Neustály rast vplyvu sociálnych sietí v spoločnosti. Facebook ako najväčšia sociálna sieť sveta. 59 percent českej internetovej populácie na Facebooku (4,8 mil. užívateľov). Firemné stránky na Facebooku. Budovanie lojálnosti fanúšikov k firemným stránkam a propagovaným značkám. Príležitosti a riziká marketingovej komunikácie na Facebooku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241737 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 28, č. 1 (2018), s. 16-18 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0066512 $a Novotová $b Jitka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180409 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.