Počet záznamov: 1
Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte
SYS 0246330 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073944.2 035 $a 70072 $2 CREPC2 100 $a 20180712a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte $d Consumer Ethnocentrism in Generational Context $f Marián Čvirik 330 $a Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu a následné analyzovanie medzigeneračných diferencií na Slovensku. V teoretickej časti zameranie na kritickú analýzu definícii etnocentrizmu a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. V praktickej časti práce meraná miera etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské rozhodovanie v generačnom kontexte. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0246208 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 11, č. 1 (2018), s. 5-14 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*0040618 $a etnikum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002963 $a kritika 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180712 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1