Počet záznamov: 1  

Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky

  1. SYS0257504
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190815080012.1
    100
      
    $a 20190809a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky $f Tomáš Peráček
    330
      
    $a Analýza európskej a najmä národnej právnej úpravy reklamy v kontexte rozhodovacej činnosti slovenských orgánov verejnej moci dohliadajúcich na dodržiavanie zákonných obmedzení propagácie vybraných produktov. Problémy v aplikačnej praxi, najmä pri rozhodovaní správnych orgánov a návrh spôsobov odstránenia zistených nedostatkov konkrétnymi postupmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0257486 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 2 (2019), s. 38-51 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019
    541
    1-
    $a Advertising and Some of Its Legislative Restrictions in the Slovak Republic
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005027 $a harmonizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075762 $a Peráček $b Tomáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190809 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.