Počet záznamov: 1
Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?
SYS 0258066 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230922084700.6 014 $a 000478568200001 $2 WOS 014 $a 000478568200001 $2 CCC 014 $a 2-s2.0-85068753738 $2 SCOPUS 035 $a 478545 $2 CREPC2 100 $a 20190905a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect? $f Viera Bačová, Róbert Hanák 301 $a VEGA 2/0118/17 321 $a Registrovaný: Scopus 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Efekt príťažlivosti nastane, keď sa k dvom zdanlivo ekvivalentným možnostiam pridá tretia možnosť, ale konkuruje iba jednej z pôvodných možností. To zvyšuje pravdepodobnosť výberu dominantnej možnosti. V štúdiách efektu príťažlivosti sa predpokladá, že oba atribúty možností sú rovnako dôležité pre toho, kto rozhoduje. Článok skúma, či preferencia atribútu ovplyvní výskyt efektu príťažlivosti pri výbere finančných produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0257975 $1 011 $a 0039-3320 $1 011 $a 2585-8815 $1 200 1 $a Studia Psychologica $e International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences $v Vol. 61, no. 2 (2019), pp. 71-85 online $1 210 $a Bratislava $c Institute of Experimental Psychology 541 1-
$a Výber finančných produktov: Pomáha preferencia atribútov zabrániť efektu príťažlivosti? 610 1-
$9 eu_un_auth*0059744 $a produkty bankové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002102 $a financie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004403 $a poisťovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004833 $a preferencie 700 -1
$3 eu_un_auth*p0008645 $a Bačová $b Viera $4 070 $9 51 701 -1
$3 eu_un_auth*0001617 $a Hanák $b Róbert $p EUBFPMKIM $4 070 $9 49 $f 1979- $T Katedra informačného manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190905 $g AACR2 830 $a Pre personálnu bibliografiu. Nevykazuje sa na MŠ. 830 $a Vložené do Crepč na žiadosť autora Hanáka 17.5.2022 kvôli akreditácii. Nepodlieha štátnej dotácii. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1