Počet záznamov: 1  

Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní

  1. JAMBOROVÁ, Erika Mária. Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní. In Sborník příspěvků z XI. mezinárodní konference studentů a mladých výzkumných pracovníků IMEA 2011 : Liberec, 14. - 15. dubna 2011. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7372-720-8, s. 209-217. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.