Počet záznamov: 1  

Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA)

  1. MAJTÁN, Štefan. Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA). In Ekonomika a management : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodního workshopu, Brno, 3. června 2011. - Brno : Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta, 2011. ISBN 978-80-210-5596-4, s. [95-101]. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.