Počet záznamov: 1  

[Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]

  1. BELKOVICSOVÁ, Daša. [Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105, 2011, roč. 6, č. 3, s. 36-38. Recenzia na: Geografický informačný systém sko nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu = Geographic information system as a tool of geomarketing in condition of changes in consumer market / Pavol Kita.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.