Počet záznamov: 1  

Implementácia marketingovo-manažérskych teórií do činnosti Ekonomickej univerzity Bratislava Podnikovohospodárskej fakulty v Košiciach, ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v regióne

  1. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Implementácia marketingovo-manažérskych teórií do činnosti Ekonomickej univerzity Bratislava Podnikovohospodárskej fakulty v Košiciach, ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v regióne : záverečné hodnotenie IGÚ 300013/05 : doba riešenia 1. 1. 2005 - 31. 12. 2006. Externí oponenti: Alena Daňková, Ondrej Hronec. Košice, 2007. [15 s.]. IGÚ 300013/05.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.